Doprava a doručenie

logo_pošta 

Cena dopravy: Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 4,30,- EUR. U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy.

Reklamácia poškodenej zásielky pri prevzatí: Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Predávajúci odporúča (nenúti) kupujúcemu zásielku od prepravcu/doručovateľa neprevziať a spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom  predávajúcemu (info@gocare.sk). Za škody vzniknuté pri preprave nenesie Predávajúci zodpovednosť.

Dodatočná reklamácia poškodenej zásielky po prevzatí: Pokiaľ poškodenú zásielku prevezmete a zistíte poškodenie/úbytok tovaru, až po odchode prepravcu, reklamáciu uplatnite najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní, na Vašej pobočke Slovenskej Pošty. Následne postupujete  podľa reklamačného poriadku Slovenskej pošty. Budete potrebovať kompletné balenie zásielky, faktúru k tovaru a OP. O dodatočnej reklamácii informujte bezodkladne predávajúceho emailom (info@gocare.sk).

 

logo_DPD

Cena dopravy: Prepravné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 4,00,- EUR. U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy.

Reklamácia poškodenej zásielky pri prevzatí: Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Predávajúci odporúča (nenúti) kupujúcemu zásielku od prepravcu/doručovateľa neprevziať a spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom predávajúcemu (info@gocare.sk). Za škody vzniknuté pri preprave nenesie Predávajúci zodpovednosť.

Dodatočná reklamácia poškodenej zásielky po prevzatí: Pokiaľ poškodenú zásielku prevezmete a zistíte poškodenie/úbytok tovaru, až po odchode prepravcu, reklamáciu uplatnite najneskôr do troch pracovných dní po dodaní u prepravcu DPD. Budete potrebovať kompletné balenie zásielky, faktúru k tovaru a OP.  O dodatočnej reklamácii informujte bezodkladne predávajúceho emailom (info@gocare.sk).

..............................................................................................................................................................................................................................................

Všeobecné pokyny

  • Pri výbere platby na dobierku priamo prepravcovi účtujeme poplatok za platbu 1,- EUR. Platbu je možne uskutočniť v hotovosti aj prostredníctvom platobného terminálu.
  • Pri platbe za objednávku viac ako 100,- EUR (cena tovaru) poplatok za dopravu ani dobierku neplatíte (platí len pre územie Slovenska).
  • Zásielky sú doručované zvyčaje do 3-4 pracovných dní od spracovania objednávky a odoslania tovaru predávajúcim.
  • Tovar si môžete vyzdvihnúť aj osobne v mieste nášho showroomu počas pracovných dní. V prípad záujmu o osobné vyzdvihnutie nás prosím kontaktujte vopred.
Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.